Sisältöön »

fiilis-alasivu.jpg

03.02.2020

Karonkkanäytelmän yleisöesitykset

Näin varaat lipun Lumikuningatar-karonkkaesityksen yleisönäytöksiin to 13.2. klo 16.30 tai 19.00:

Lipunvaraus aukeaa 4.2.2020 klo 9.00. Lippu varataan kirjoittamalla seuraavat tiedot e-maililla osoitteeseen lumikuningatar.lippuvaraus@gmail.com:

Lipunvaraajan nimi:

Kumpaan näytökseen varaat lipun:

Varattavien lippujen määrä:

Lipunvaraajan sähköpostiosoite ja puhelinnumero:

Varattuasi lipun, saat onnistuneesta lippuvarauksesta vastaussähköpostin muutaman päivän sisällä. Tämä lippuvahvistus (joko digitaalisena tai printattuna) on samalla pääsylippusi karonkkaan.

Lippujen hinnat: 7 € (yli 16-vuotiaat) ja 5 € (kouluikäiset). Alle kouluikäiset ilmaiseksi.

Lippu maksetaan paikan päällä. Opiskelijakunnan kahvio on auki väliajalla – varaathan käsirahaa mukaan.

Olemme varanneet alustavan kyselyn mukaan näytöksiin kiintiön karonkantekijöiden perheenjäsenille. Ilmoitathan lippua varatessasi, jos kuulut perheeseen.